17/12

Hej bloggen! Som sagt har inte min header hunnit blivit klar ännu, jag blir aldrig nöjd och sen kan jag ju inte påstå att jag är speciellt bra på att fixa och trixa med allt som handlar om datorer! (skratt) Men så småningom kommer den nog upp ..


Så, hur mår ni? Själv mår jag kanon, en aning speedad, men det är precis som vanligt! Jag måste sluta med kaffe, det funkar inte för min del! Jag är som en jävla jojo, haha! Idag har det varit världens värsta dag i skolan som vanligt, när det gäller torsdagar.
Ska bli så fruktansvärt skönt med lov, men c'mon liksom! Två veckor, brukar inte jullovet iallafall vara tre veckor? Hur ska jag kunna tagga ned? Hur långt jullov har ni andra, Slutar ni också den 22/12 och börjar den 7/1?

Imorgon är det fredag och sista riktiga lektionen innan jullov, på måndag måste jag och mina klassmates städa köket och det är väl inte det man ser fram emot! Det räcker redan att jag avskyr kök, men att städa är 100 gånger värre. Eller vad säger ni? Skulle ni ens ta er i kragen att gå till skolan och städa ett helt kök? Då menar jag verkligen städa, inget slarv. Städa ut alla kylar, frysar, under bänkar, spisar, ja överallt iprincip! Det var ju ett jävla straff, får man verkligen plåga barn på det sättet? (okej, jag brukar inte se mig själv som ett barn, men varje gång jag tvingas göra någon jag inte vill, brukar jag alltid bli som ett litet barn!) schhh, säg det inte till någon bara! Haha ..

Någon dag nu i helgen måste jag ta mig i kragen och handla julklappar, jag är alltid ute sist som vanligt. Sen finns det ju folk som redan handlar julklappar i Juni, men njea. Inte jag iallafall. Är det någon av er sötnosar som handlar tidiga julklappar?

HUGS!


Kommentarer
Postat av: marcus

vi slutade i dag hehe.. börjar den 12 :P

2009-12-18 @ 21:45:48
Postat av: JESSICA

Det var ju jävligt kul och veta! Jag är inte ett dugg avundsjuk, verkligen inte! Haha.

2009-12-19 @ 14:51:57
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0