23/12

Tjena! Nu drar jag iväg till min moster och firar julafton, en dag tidigare som vanligt! Vi firar alltid julafton den 23;e och självklart den 24;e! Men idag är det inte så mycket till julafton. Vi har bordstennis turneringar, playstation tävlingar och en massa annat skoj. Dessutom finns det bingo för det äldre, haha! Okej, ni tycker det säkert är helt sjukt att fira den 23;e. Men varför vi gör det är för att min moster och hennes man, plus deras barn aldrig är med på julafton för det är hos mina kusiners farmor och farfar. Därför firar vi jul två gånger om året! ;p

Ha en super trevlig kväll, vi hörs imorgon! So what can I say. Jo God jul då!


Kommentarer
Postat av: nilla

God jul :) hoppas du får en trevlig jul!

2009-12-23 @ 19:25:05
URL: http://ibruiseeasily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0