äntligen!

Hej sweethearts!
Vaknade imorse av att Isabelle stod och kastade kuddar på mig för att jag skulle resa mig ur sängen. Vilket inte riktigt funkade för jag blev bara arg och kastade min mobil på henne. Då tyckte hon nog att det inte var någon idé att försöka få upp mig ur sängen. Så till slut somnade hon också, och jag vann! (skratt)
När jag vaknade två timmar senare insåg jag att hon låg och snarkade som en karl och jag inte orkade höra på det, så jag gick upp och gjorde mig iordning. Sen var det min tur och hämnas på henne. Tillslut fick jag upp henne ur sängen och vi begav oss in till stan för att hitta nyårs blåsor och tillslut hittade vi våra dresses. Okej, det var väl inte den klänningen jag hade drömt om, men den funkar iallafall på nyår sedan får den hänga i garderoben och skräpa. Eftersom mitt hår är så fruktansvärt kort nu så gick jag också och köpte löshår, och köpte hårfärg. Så nu är mitt nyår kirrat, det enda som saknas är alkoholen. Haha!
Så, har ni bestämt er vad ni ska göra imorgon? Jag planerar nog att smälla av mig fingrarna och hamna på Maria pool, Haha. Nej, så långt ska det nog inte gå. Men åt det hållet ska jag, det är ju bara nyår en gång om året. Haha! Nu ska jag ta och börja sy mitt satans löshår och sedan färga mitt hår sen är allting fixat till imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0