det är ju fredag ..

HAHA! jag håller inte koll på vilka dagar det är längre, och nu insåg jag att det var fredag. Idag är det första helgen jag är hemma på ett bra tag, fast ska jag vara ärligt så är ju faktiskt skönt! Jag behöver inte ha all action i mitt liv varje dag, jag förtjänar också vila! Så, nu ligger jag här i soffan och tycker synd om mig själv. Har lagt mig under täcket med en 2 liters cola och chips och dipp. Vart fan är alla bra filmer som brukar gå på tv, det finns ju ingenting att se på! Någon bra film som ni kan rekommendera?

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är jag förkyld och låter som kalle anka, och det gjorde inte mitt liv lättare att jag fick feber. Jag är nästan hundra på att de är svininfluensan, bara för att jag inte tagit sprutan för de. Så typiskt mig. Annars då, vad ska ni göra ikväll? Festa, bio eller bara ta det lugnt?

Jag hoppas jag verkligen är på benen imorgon, jag ska nämligen gå på bio med min bästavän. Vi ska se new moon, båda har velat sett den. Enda sen den kom ut på bio, men så har det ju inte blivit ..

Nej, nu ska jag ta och umgås med min bästavän coca colan. Vi kanske hörs senare, om jag inte somnat, vill säga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0