det här suger

Jag hatar och vara sjuk, jag vill leka med alla mina härliga vänner. Jag vill inte ligga still hemma, jag känner mig mobbad, haha! Det är bara jag och en coca cola, yej! Jag saknar mina fartfyllda helger ju, den här fredagen sög stort, och jag som trodde det skulle bli skönt att ligga hemma och vila ut mig. Men .. Tji fick man!

Nu har jag äntligen förflyttat mig från soffan till sängen, starkt gjort, haha. Det känns som jag inte har några ben i kroppen och min röst börjar försvinna, kul liksom .. Ska jag få vara tyst i några dagar. Hur fan ska det gå? Jag hatar att vara tyst, men sånn är jag. Äh, jag ska lägga mig under täcket igen och tycka synd om mig själv. Ska sätta på The proposal, är det någon som har sett den. Är den bra, eller drar jag en nitlott när jag offrar minst 1½ timme? Ne, slutsnackat! Jag ska försöka tagga ned, och sluta tänka på vad alla andra lyckliga jävlar gör just nu ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0