I'M GOING CRAZY!

Är det här ett jävla skämt, så är det fan inte rolig alltså! Jag har varit i fem olika shoppingcenter, och vart finns alla snygga klänningar? Jag hittade en skit fin klänning, men självklart fanns den bara i storlek 44, sååå typiskt!
Hittar inte jag en snygg klänning imorgon, för jag ger det en chans till imorgon, men hittar jag ingen, då köper jag mig en snobben pyjamas och skiter fullständigt i nyår! KUL LIKSOM! Okej, jag överreagera igen, haha! Men seriöst, jag har inte sett någon snygg klänning som har det ännu och det känns så pissigt! Jag hatar mellandags rean, allt tar slut så därför brukar jag skita i mellans dags rean, men självklart hade jag ju ingen nyårsblåsa, så jag fick offra mig, ut i krig. Ärligt talat, folk slåss och kläder och jag kan inte låta bli och skratta och se hur patetiska de egentligen är. Mellandagsrean är det bara skit på! Sluta med mellandags rean!

Nu ska jag sörja lite och ta en kopp kaffe och få lite mer panik över att nyår är på torsdag och jag har ingen klänning! AAAAAAAAAAAARGH!

puss!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - THE BEST :D

hur blev de med att berätta lite saker vi inte vet om dig?:D förlåt att a tjattar men e nyfiken kram!!!

2009-12-29 @ 16:24:39
Postat av: JESSICA

Hej du igen! Om du läser mitt nyaste inlägg så får du svaret på båda dina frågor! Och, det är helt okej att vara nyfiken! ;D Kram!

2009-12-29 @ 18:47:26
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0