JULLOV

ÄNTLIGEN! Jag har behövt det här lovet ett bra tag nu, iallafall de två senaste månaderna. Skolan tar död på mig och jag önskar att jag jobbade. Eller nej, kanske inte. Eller jo, jobbade och hade mina lov. Då menar jag inte semester fyra eller fem veckor eller vad det är på ett år. Det är ju skandal! Tror de egentligen att folk hinner koppla av på fyra veckor! Fast ännu behöver jag inte klaga, jag har iallafall ett sommarlov kvar. Sedan kanske jag ska börja oroa mig! Jag funderar helt seriöst på att förtids pensionera mig efter studenten! Är ni på?


Kommentarer
Postat av: anna

har några frågor till dig. så om du har lust så får du järna svara på dem:D

1) använder du löshår?

2) va är din riktiga hårfärg?

3) vem är din bästa tjej kompis?

4) hur många barn vill du ha?

5) den här kanske e personlig men du behöver inte svara på den då:P

hur har din uppväxt varit?bra lr dålig?:Dkram

2009-12-25 @ 22:50:51
Postat av: JESSICA

Svar på tal! Hej på dig också Anna. Här kommer svar på dina frågor!



Nej, jag använder inte löshår. Dock ska jag ta och klicka hem från happyhair nu i veckan! Min naturliga hårfärg är cendré (stavning?) Min bästa tjejkompis heter Isabelle. Oj, hur många barn jag vill ha. öh, jag vet faktiskt inte. Just nu inga! Men i framtiden så tror jag att jag nöjer mig med ett! Skönast så, dessutom får man skämma bort den mer! Haha. Hur min uppväxt har varit är lite för mycket in på mitt privatliv och jag håller rätt hårt på det. Hoppas du blev nöjd över dina svar! Kram på dig.

2009-12-25 @ 23:27:29
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0