men vafan!

Jävla otrivin Menthol, en skit grej! Vem fan kommer på att man ska göra en näs-spray som innehåller menthol?!
Någon dum jävel iallafall. Jag trodde det var vanlig näs-spray och tog ett sprut, och jag blev så grymt bedövad i hela näsan och har tappat all lukt, jag känner bara menthol lukt! Jävla kul jul liksom. Klart som fan man tror att det är vanlig näs-spray, inte läser man på ettiketen vad det står liksom. Är det näs-spray så är det väl det, och inte med en massa menthol grejer, vad kommer näst. Otrivin absolut vodka eller?
FAN VAD PUCKAT!
Okej .. Jag överdrev kanske lite, jag får kanske skylla mig själv, men ÄNDÅ!
(köp aldrig otrivin menthol, den tar död på din näsa! Min näsa kommer säkert fräta bort nu, SKOJ!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0