MVG

Hade betygs samtal idag. Haha, kan ni tänka er att jag har mvg i kallkök? Jag som verkligen avskyr kök! Det min lärare sa till mig var att, jag ger de tjejer jag tycker är snygga bra betyg. Visst är det kul med höga betyg, men jag förtjänar det verkligen inte! Vi har folk i min klass som verkligen lever sig in i köksrollen och vill jobba som kockar, som ligger på ett betyg som VG. Kul för mig, tråkigt för dem liksom. Nej ärligt talat, jag tycker det borde dömma rättvist. Om en elev som jag har mvg, vad förtjänar inte de andra i min klass då liksom? De borde ju få hoppa av skolan och börja jobba för Gordan Ramsey.

Nu ska jag iväg och handla julklappar med min Kusin och min lillasyster! Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: nilla

sv: ja visst är dom :D synd att jag inte kunde få dom i rosa bara :c har du såna ? :)

2009-12-21 @ 17:58:01
URL: http://ibruiseeasily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0