nu ska jag ..

Äta riktig mat! Som ni vet hatar jag julmat av alla slag, så nu ska jag ta mig en smörgås och dricka en kopp kaffe.
Jag blev väl nöjd med mina julklappar, men då säger jag bara väl .. Kunde varit bättre, förlåt släkten. Men ni suger på att handla julklappar. Okej, när jag var 7, men nu är jag äldre så sluta köpa kläder och sånt till mig, ni vet att jag ändå inte kommer använda det, det hänger bara i garderoben och ruttnar. Så jag ska be om kvitton och gå och lämna tillbaka det. Jag vet att det är taskigt, men det är väl värre att bara låta det hänga och ruttna?
Min mamma och pappa känner mig så de vet precis vad jag vill ha, så jag älskar er mams och paps! oj, känslomässig! Haha ..


Nej, time to sleep! Det är ju en dag imorgon också.

GOOOOOOOOOOD NATT SÖTFISAR!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - THE BEST :D

Kan du inte berätta några hemligheter asså typ göra en lista där de typ står saker vi inte vet om dig typ:P som typ va du är rädd för vad du gillar osv :D puss

2009-12-28 @ 19:08:09
Postat av: JESSICA

Haha, hemligheter kan jag ju inte berätta, då är det ju inga hemligheter! (a) nej men självklart kan jag berätta lite mer om mig själv sedan. Men det får nog bli imorgon! Kram på dig.

2009-12-28 @ 19:26:03
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0