nyklipp och ledsen.

HAHA, rubriken talar väl för sig själv eller hur? Jag har sprungit runt med min bästavän i både farsta & haninge centrum hela dagen, och jag har fan inte hittat en enda jävla nyårsklänning. (ursäkta min dåliga franska) Men det är ju sjukt, vart är alla snygga liksom. Jag vill ha en massa tips av er söta vart ni har hittat era klänningar, om ni nu har hittat någon än, för det är ju inte det lättaste .. Efter en massa spring i butiker så fick jag fnatt och gick till frisören och sa, klipp hur mycket du vill, skiten ska bort! Fråga mig inte varför, tur var gjorde jag ingen britney.
Utan de är fortfarande en hyffad längd, och hon klippte upp det, men som vanligt kan inte ens en frisör klippa sne lugg? Hur svårt kan det vara .. Den blir alltid förkort även fast jag visar extremt tydligt. Är nog inte tydlig nog, hmmm .. Men jag hoppas jag vänjer mig med min korta snelugg, annars får jag väl göra en Britney i vilket fall som helst, om hon kan, då kan ju jag också! (skratt)

Okej, jag kan erkänna för er. Jag blir aldrig nöjd när jag klippt mig, vissa gånger börjar jag tilloch med att gråta. Pinsamt eller något i det stuket. Brukar ni också bli onöjda när ni klippt er? Eller är jag den enda?!



nå, vad tror ni. Skulle jag passa i rakat? haha!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Är det sant? vad glad jag blir. Vad är det som har gjort att du har fastnat? kramar

2009-12-28 @ 19:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0