prosit!

Rubriken säger allt! Jag nyser hela tiden, fruktansvärt jobbigt. Vad botar nysningar egentligen?
Så, tråkig söndag som vanligt. Min mamma håller på att sätta upp granen, väldigt sent måste jag erkänna. Hon brukar vara först med allt som har med julen att göra. Min mamma älskar verkligen julen! (skratt) Förresten, är det någon som kan ge mig lite tips på vad jag ska köpa till min mamma i julklapp? Hon är den svåraste att köpa julklappar till. Så skulle verkligen uppskatta några tips. Vad har ni köpt till era mammor?

Måndag imorgon, igen! Ska försöka palla mig iväg till skolan imorgon och hjälpa alla i klassen med att storstäda á la carte-köket. Tas tydligen väldigt mycket på betygen, och fråga mig inte varför. Det ska bli otroligt skönt med lov. Känner verkligen att jag behöver det. Speciellt komma iväg från köket .. Jag är ingen köks människa och gillar inte matlagning över huvudtaget. Kanske därför jag ska välja servering i trean. Jag gillar att ge service till folk, prata med människor. Dessutom få lösa lite problem, som oftast dyker upp! Det är det bästa jag vet, prata med nya människor, Få träffa nya ansikten varje dag. Egentligen mig är det mys! Haha!




Kommentarer
Postat av: mimmi

jag har köpt doft ljus till min mamma hon gillar ljus..:D

2009-12-20 @ 23:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0