sista inlägget för de här året

Hej! Är ni taggade för ikväll? Det är iallafall jag, taggad till max. Vaknade vid 12.00 och rörde mig till systembolaget m. Isabelle och Carolin, och säg mig varför allt jag ville ha var slut? De enda som fanns kvar var champagnen jag skulle ha, resten var helt utpolckat ju! Min vinbox var helt slut, mina barcardi breezer helt slut. Tror ni helt seriöst att jag tänker sätt mig och dricka öl? Hur som helst blev det en Absolut vodka, Vinbox, Och några cider. Tror ni jag överlever kvällen? Dessutom har Carolin en smirnoff vodka, en flaska rödvin, så det här ska nog gå! Vi hörs nästa år, haha, för nu ska jag börja göra mig iordning! PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: julia

du får ju inte dricka:D haha

2009-12-31 @ 20:26:21
Postat av: jennhooooooooooe

julia d är nnyår allal får göea de då.. till och med du gumman ;



lögg upp bilder på klnningen föfaaaan ! pözzzzzz & happe new year kusun

2010-01-01 @ 03:37:03
Postat av: julia

jag drack inte haha:D Puss

2010-01-01 @ 18:02:51
Postat av: JESSICA

Haha, ne Julia du har helt rätt, men vet du? Jag bryr mig faktiskt inte, haha! Tack för att du bryr dig min lilla lillmamma, (a)

2010-01-02 @ 12:56:35
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0