what can I say? Merry christmas!

Jaha, julafton igen! Hatar egentligen julen, men när julklapparna slängs fram är det verkligen mys med julafton. Det värsta är nog julmaten, Uuuuuew! Någon mer är mig som bara spyr på julmat? Det enda jag äter på julafton är potatis. Prinskorv smakar bajs, hemma gjorda köttbullar är äckligt. (Jag vill ha mamma scans köttbullar!) Min pappa lurade mig när jag var mindre och sa att Jansson var potatisgratäng och självklart gick jag på det, när jag väl smakade på det spydde jag upp det. Ägg är vidrigt, sill skulle jag inte ens smaka på om jag fick flera miljoner. Lax är inte riktigt min grej, har ätit det förut. Men nej tack! Och all annat skit på julbordet, nej det enda som går ned i magen är potatis! (Håkan, ska vi bli bästisar?) Och det äckligaste jag vet som finns på julbordet är ...
RIS À LA MALTA! Fyfan, Ris, grädde och mandariner! Vem fan kom på den patetiska desserten?

Nej gud vad jag är negativ, men man kan inte gilla all mat! Haha, okej. Erkänner, jag är fruktansvärt kräsen när det gäller mat. Då menar jag verkligen KRÄSEN! Men sådan far, sådan dotter. Inte sant?

Äh, wtf! Nu ska jag hoppa i sängen, sova gott och vakna med en massa julklappar. Har redan öppnat ett par stycken och jag säger bara. HALLELULJAH (stavning)

GOD JUL FÖRRESTEN SÖTA SMÅ VÄNNER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0