-

Hej sötnosar!
Hur mår ni? Själv mår jag bra, dock börjar jag bli sjuk. Trodde det hade gått över, men tji fick man liksom.
Gick upp halv sex imorse och pallrade mig iväg till skolan för att ha kök hela dagen.
Och självklart var Nathalie inte i skolan så jag fick försöka fixa allt själv på köttsidan.
Men, det gick ju som det gick. Jag behöver någon som gör sakerna åt mig så jag bara kan glida på min räkmacka, som jag alltid gjort i alla dessa år. Haha!
Folk gör bra grejer och jag får alltid beröm för det, I love it ..

Kom hem vid tre tiden och somnade som en stock framför tv;en.
Har jag precis ätit, potatisbullar. Glamorös eller hur?
Ska försöka ta mig i kragen och skriva klart mitt repotage som ska in på torsdag, och är den försenad slår min lärare nog ihjäl mig. Men det är smällar man får ta liksom ..

Ska ta en alvedon och lägga mig framför tv;en och dö ett tag innan det är time for the shower liksom.


Det gäller att bjuda på sig själv, inte sant? Haha!


Kommentarer
Postat av: annahellman

göttans !!!

hoppas du inte blir allt för sjuker bara !! :)

2010-02-08 @ 19:21:42
URL: http://misseveryday.blogg.se/
Postat av: Lilmary

Hihi ja visst är han :p

Han är 14 månader..



Kram

2010-02-08 @ 20:56:10
URL: http://lilmary.blogg.se/
Postat av: sophia

vem litar du mest på? vem/vilka vet mest om dig? hur många har du haft sex med? vill du ha barn i framtiden? och om du svarar ja. vad ska de heta och hur många barn vill du ha? vem är din drömkille? när fyller du år? vad är din riktiga hårfärg. från början? tycker du skolan är kul? va skulle du säga om en nära vän berättade att hon/han var lesbisk? kan du prata något annat språk än svenska o engelska? :D

2010-02-08 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0