1-0 till mig

Hello guys!
Jag vet, kass uppdatering. Men jag tror jag börjar bli sjuk. Jag orkar knappt röra mig, eller så är jag kanske bara lat .. Igår var jag i skolan och när jag kom hem somnade jag på soffan. Skolan suger verkligen lusten ur en.
Sedan på kvällen låg jag bara framför tv;en och tyckte synd om mig själv. Jag har en sån fruktansvärd mensvärk om ni nu vill veta. (skratt) Det ser ut som jag bakat bullar i fel ugn, haha!

Ikväll ska jag bara vara hemma med familjen för engångs skull. Det var ju ett tag sedan jag tog det lugnt.
Jag måste varva ned. Annars dör jag nog ..

Springer runt i min otroligt snygga rosa mjukisdräkt och har faktiskt varit ute och skottat. Dock blev det bara värre när jag försökte få bort snön. Jag skottade på ett ställe, och slängde snön på ett annat ställe. Sen slängde jag tillbaka snön där den låg från första början, haha!
Det är verkligen så typiskt mig!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och ta hand om mig själv.
PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Ja, verkligen!

2010-02-06 @ 19:36:36
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: annahellman

ååh jaa helt underbar !

taack din är också jättefin :)



Hoppas du inte blir allt för sjuk då :)

2010-02-07 @ 00:22:42
URL: http://misseveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0