24 timmar senare!

Hej på er!
Förlåt att jag inte uppdaterat, men som vanligt kommer man inte in på blogg.se ..
Det får en chans till annars byter jag plattform. Det är inte speciellt kul när man inte kan uppdatera!

Idag har jag iallafall haft världens otursdag, allt har gått åt helvete idag ..
Brände armen, så har använt två flaskor med kylbalsam, och det hjäpte verkligen. Innan jag satte på mig det hade jag stora brännblåsor på armen, och nu är dem veck.
Har blivit förkyld, och det känns som febern är påväg, kul. Sen blev vår klass otroligt osamsn med den klassen som är i serveringen nu. Pga att de inte kan kommunicera.

Har sovmorgon imorgon så jag börjar 09.40, skönt med tanke på att jag gått upp fem både måndag och tisdag.

PUSS


Kommentarer
Postat av: annahellman

men nejj inte vara sjuukkk !!

bli frisk de är lov nästa vecka juh !! ;o

krya på dig !

2010-02-10 @ 09:54:54
URL: http://misseveryday.blogg.se/
Postat av: elina

shit vad SYND!

har du andvänt photshop till din header?

2010-02-10 @ 10:42:08
URL: http://goldenskull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0