ajsingbajsing

Hej på er!
Nu funkar mitt internet igen, skönt ..
Gårdagen spenderade jag hemma med en film och somnade tidigt. Min tredje alkoholfria helg, helt otroligt.
Vaknade vid 11.00 idag och fick veta att vi skulle iväg på kalas, min morbror fyller år på måndag så han firade sin födelsedag idag. Kom hem vid 21.00 efter en trevlig kväll med släkten, helt otroligt att det var trevligt för en gångs skull. Annars brukar min släkt reta gallfeber på mig. But not today ..

Sedan dess har jag bara legat i sängen och funderat en hel del, på allt mellan himmel och jord.
Och tyckt synd om mig själv. Har så fruktansvärt ont i min höft igen, det är bara för jag inte har gått till min sjukgymnast. Fan vad jag är lat .. Men gnälla kan jag!

Jag ska fan ta mig i kragen och leta ett jobb, helt galet att jag ska leta jobb. Jag har aldrig i hela mitt liv ens tänkt på att jobba, men någon gång måste väl bli den första. Inte sant?

Funderar på krypa ned under täcket och waina lite till om min höft och försöka sova. Då kanske jag slipper den här olidliga smärtan. Ibland önskar jag att folk kunde känna hur ont man har, för det hjälper ju inte att bara förklara. Ne, nu har ni hört mig gnälla lite idag också. Nu ska jag sova!

Sov gott söta ni, så hörs vi imorgon!
PUSS OCH GODNATT!


Har en sådan brist på bilder, och aldrig lär jag mig att ta kort. Fan mig alltså! Så får väl bjuda på en värdelös bild från Martin Luther's tid, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0