i'm back

Hej på er!
Har haft en liten bloggtorka som ni sett, men är tillbaka nu. Har haft fullt upp med det ena och det andra.
Så hur har helgen varit? Fredags kvällen spenderade jag hemma hos Isabelle och Denice med flera kilo godis och twilight. Somnade runt elva, ibland är det skönt att bara ta det lugnt. Även fast jag har haft ett stort sug att gå ut och roa mig, men icke. Så jag tycker jag varit rätt duktig! Igår var jag lika tråkig och dog mest i sängen hela kvällen och mös med min lilla bebis. Sedan kom Isabelle och vi somnade grymt tidigt igår med. Så jag får väl hoppas att jag är utvilad tills skolan imorgon.

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, ätit godis är det enda som jag gjort idag, pinsamt.
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen!

 


(bjuder på en bild från 07, snyggve!)


Kommentarer
Postat av: annahellman

Good to have you back ! haha



aaha du är 08 asså .. ah men de kan nog bero på de antar jag! =)

2010-02-14 @ 21:05:07
URL: http://misseveryday.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar;Tack så mkt =) den är köpt på H&M =)

2010-02-16 @ 10:36:25
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0