jag ber om ursäkt!

Hej på er!
Jag ber verkligen om ursäkt att jag inte bloggat, men mitt liv har varit en helt del krångel med.
Men det är bra nu igen, har bara inte haft ork att sätta mig vid datan.

Så, vad har ni gjort de första dagarna på veckan?
Själv har jag tillbringat min tid i tråkiga skolan, dock haft kök så jobbigt kan jag inte säga att det har varit.
Sen har jag bara tagit det lugnt och funderat en hel del, om jag verkligen följer mitt hjärta och så vidare ..
Ikväll ska jag ta och mysa ned mig framför Paradise hotel, jag håller verkligen tummarna att Jackie vinner alltså!

Till helt andra grejer så fick jag en jätte rolig fråga, ska ta och svara på den lite senare.

Nu ska jag mysa med min lilla bebis. PUSS


Kommentarer
Postat av: emma

fjooooooooooooooooooooooooortis

2010-02-03 @ 20:59:25
Postat av: jessica

Ja, du Emmaslemma. Jag är skit mycket fjortis, fniss! HAHA

2010-02-20 @ 22:51:06
URL: http://jessfuckers.blogg.se/
Postat av: Anonym

en fråga bara. har du gjort en läppförstoring?

2010-04-26 @ 18:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0