no time for this

Hej på er!
Har haft en massa grejer som har behövs styras upp i mitt liv, därför har jag inte hunnit blogga. Dock är jag tillbaka nu och ska försöka hinna med bloggen också. Har fullt upp med skola och en andra massa saker som också måste fixas. Hur som helst, tog lite förtid på sportlovet och gick hem efter halva dagen igår. Kände att jag behövde lite extra lov, så jag åkte och shoppade med min bästavän idag.
Hittade en skitsnygg kavaj för bara 199 kronor, värsta kapet. Sedan köpte jag mest baskläder.
Slutade vår shoppingrunda med buffé på något turkiskt ställe.

Ikväll ska jag iväg på en tjejmiddag, eller kanske ska kalla den kvinnomiddag, det gör iallafall min kära vän.
Efter middagen ska vi iväg på en lokalfest och fira en kille, som jag egentligen inte känner, haha.
Jag känner hans lillebror, men det ska nog bli fullt ös, medvetslös ikväll.
Ska försöka ta lite bilder ikväll. Jag är fruktansvärt dålig att ta bilder, överhuvudtaget, men när jag har druckit på tok för mycket så är det ännu svårare. (skratt)

Nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och börja göra mig smått iordning. Samt leta fram lite kläder ..
Slänger kanske in ett inlägg innan jag sticker iväg, annars .. Får ni ha en grymt trevlig fredags kväll. Gör bara inte saker ni kommer ångra, för det kommer säkert jag lyckas med ..




Som sagt har jag brist på bilder, men jag lovar att jag ska börja ta mer bilder, annars får ni ge mig en fet käftsmäll!


Kommentarer
Postat av: annahellman

ååh va gullit av dig :D

taack ! (A)

2010-02-26 @ 19:39:47
URL: http://misseveryday.blogg.se/
Postat av: Ajla

va söt du är :) har frågestund på bloggen, kika gärna in!

2010-03-04 @ 17:45:57
URL: http://ajlasworld.blogg.se/
Postat av: Ajla

va söt du är :) har frågestund på bloggen, kika gärna in!

2010-03-04 @ 17:46:13
URL: http://ajlasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0