scccch, I got a little secret for ya

Visste ni att ..

- Jag och min vän stoppade in en popcorn kärna i mitt öra för tre år sedan, den satt verkligen fast och jag fick sitta på akuten i tre timmar och det var fem läkare som försökte få ut den satans lilla kärnan. Efter den kordkade grejen jag och min vän gjorde så kallas jag för Corny.

- Jag och min dumma vän (se ovan!) lyckades elda upp hennes altan, vi hade köpt en engånsgrill, och vi läste bruksamvisningen ett x-antal gånger. Men eftersom både är helt retard så förstod vi helt enkelt inte. Vi satte in upp benen som var under, och det skulle man göra för att den skulle kunna bli varm. Sedan skulle den stå på icke brännbart matrial, men vi tänkte såhär trä kan ju inte brinna. (skratt!) Eftersom den aldrig blev varm så skrek vi helt enkelt i grilljäveln och gick in, dagen efter brann det på altan. Och jag orkade inte ens reagera. Inte våra föräldrar heller, de är rätt vana .. Stackars mamma och pappa!


(jag och min fina bästavän har tamefan gjort allt tillsammans!)


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Härligt, joda det är goodie :P

2010-02-05 @ 18:57:08
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0