stolt

Jag känner mig ruskigt stolt ärligt talat, varför? Jo, jag satt och letade igenom gamla mappar jag hade i mitt rum och hittade mitt slutbetyg från nian och herregud säger jag bara. Jag gick endast ut med 90 poäng, I hela åttan och halva nian sket jag fullstädigt i skolan. Det var ju verkligen så tufft .. Känner mig inte lika tuff när jag ser hur mina betyg såg ut. Jag förstår varför mina päron hatade mig under den tiden. En jävla skitunge rent ut sagt.
Är fruktansvärt glad att jag växte till och började inse att skolan var viktig! Kan väl inte säga att jag älskar skolan, men gör ändå mitt bästa och lyckas med bra betyg. Så sköt skolan! Den är faktiskt jävligt viktig, speciellt om du vill ha ett bra jobb i framtiden och slippa plugga efter du tagit studenten.


Skillnad eller hur?


Kommentarer
Postat av: annahellman

väldans stor skillnad på betygen hörru haha !! =)



men jag bor i Göteborg =)

vart bor du ? ;D

2010-02-10 @ 19:58:53
URL: http://misseveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0