svar på tal

Postat av: sophia

vem litar du mest på? vem/vilka vet mest om dig? hur många har du haft sex med? vill du ha barn i framtiden? och om du svarar ja. vad ska de heta och hur många barn vill du ha? vem är din drömkille? när fyller du år? vad är din riktiga hårfärg. från början? tycker du skolan är kul? va skulle du säga om en nära vän berättade att hon/han var lesbisk? kan du prata något annat språk än svenska o engelska?

Jessica svarar: Jag litar mest på Isabelle och hennes storasyster Denice, som jag också kan kalla för storasyster pågrundav att jag alltid är med henne och Isabelle. De som vet mest om mig är också Isabelle och Denice, men Isabelle vet lite mer om mig än vad Denice gör. Hur många jag har haft sex med tillhör mitt privatliv, jag kanske har haft sex med en eller hundra, det får ni klura på själva. Skratt! Barn i framtiden är verkligen inget att tänka på nu, så just nu säger jag nej! Och om jag väl skulle ändra mig någongång i livet ska mitt enda barn heta Lukas. Drömkillen, svårt. Men jag säger nog Anders Svensson eller Robert Pattinson.
Jag fyller år den 18 juni. Så det är ett kvar tag till 18. *suck* Min naturliga hårfärg är cendré eller råttfärgat, kalla det vad ni vill, jag säger ljusbrunt. Jag tycker det är kul att gå till skolan och umgås med vännerna men gillar inte att sitta på lektion, därför går jag en praktiskt linje. Om en nära vän berättade att hon var lesbisk, fine. Jag skulle inte säga upp kontakten, men det skulle kännas konstigt i början. Bara hon inte pillade på mig så skulle hon få vara stor lesbisk. Alla är ju trots allt, lika mycket värda? Nej, jag kan inte prata något annat flytande. Men kan en hel del tyska, men det är mest ord. Jag skulle aldrig kunna prata med en tysk, då skulle de tro jag var pucko. 
Men jag kan prata göteborgska .. Räknas det?


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: allt bra idag? :)

2010-02-10 @ 14:42:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0