terror

Hej på er!
Vaknade runt tolv idag, rätt tidigt för att vara mig.
Gick ut och lekte med mina små bebisar (mina hundar) och hade snöbollskrig.
Ja, det låter helt galet att jag har snöbollskrig med hundar, men tro mig. Min älskade lilla loppa Cesar blir lika arg varje gång man kastar snö på honom. Han är en liten primadonna som inte ens orkar äta själv, utan man måste mata honom. Dock förlorade jag och det var nog mest jag som blev snöig. Fast två mot en är ju lite fusk.

Hade faktiskt planerat att städa mitt rum idag, innan det blir äckligt stökigt igen.
Sedan ska jag färga mitt hår, jag har en sån jävla utväxt så att det heter duga.
Dessutom måste jag skriva klart ett repotage som ska vara inne på torsdag och det ska minst vara fem sidor, så jag har lite att göra ..


(Cesar till vänster och Dexter till höger!)



Kommentarer
Postat av: annahellmn

aww va söta !!



jomen det är bra, ba lite mycke skola just nu. Hur är det själv? =)

2010-02-07 @ 14:56:50
URL: http://misseveryday.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: allt bra idag? :)

2010-02-07 @ 16:35:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0