uppdatera = kunna logga in!

Hej på er och förlåt!
Helt jävla seriöst, ge mig numret till han som äger blogg.se nu är det nog!
Två dagar och jag har inte kommit in, det är tamefan skandal!
Är det bara jag som inte kommer in?!
 
Hur som helst, har vart i skolan idag och förengångs skull gick torsdagen otroligt fort. Den som alltid brukar vara så fruktansvärt seg. Började 09.40 men självklart var tåget försenat, jag skulle ta tåget som gick 09.25 men det var försenat till 10.00 så kom till skolan runt kvart över tio, min lärare var lagom happy. Men sånt är livet, alla i min klass var typ försenade idag på grund av tågen. Började iallafall dagen med naturkunskap och därefter var det lunch. Sedan började draman och jag avslutade dagen med svenska b, som var rätt kul idag, helt otroligt. Jag måste ha slagit i mitt huvud, och min lärare måste ha ätit snäll piller.

Alla i klassen är uppdelade i grupper vissa på fem och vissa på två, vi ska spela upp Hamlet. På svenskan tänker ni då .. Ja, på svenskan. Vet inte riktigt själv vad hon vill ha ut av det, tycker vi har tillräckligt med drama.
Jag och min fina vän Isabelle ska iallafall spela upp Hamlet och vålnaden, heter det så förresten?
Well, jag tänkte såhär, jag kan vara vålnaden med tanke på att den inte ska läsa så mycket, jo tjena Lena. Det var ett helt A-fyra på baksidan som jag skulle läsa, plus halva framsidan. Heja mig!

Där fick ni lite uppdate att jag var vid liv och att jag snart ska slå han som äger blogg.se! Men det är en annan femma, nu ska jag duscha! Tjingeling


tvåtusen sju och otroligt snygg, noot! Men checka liksom.


Kommentarer
Postat av: annahellman

i Johan Falk filmerna är han ju inte snygg hahah nu däremot är han HEEETTTT !!! :D

ahahah

2010-02-18 @ 20:36:58
URL: http://misseveryday.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: Haha, jag tkr bara han är snygg i filmerna sj? :P

2010-02-18 @ 21:55:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: annahellman

haha usch då !!

men jaa de är väl kanske tur att vi inte är lika allihopa.

Själv tänder jag på vårdade muskulösa killar. fast även typ en äkta svärmorsdröm haha.



Robert Buckley är number one for now haha !!

2010-02-18 @ 23:29:53
URL: http://misseveryday.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: Allt bra idag? :)

2010-02-19 @ 12:05:04
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0