-

Jag älskar dig, trots allt som har hänt mellan oss ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste få fråga en sak. många som ja känner har sagt att din pappa var kompis med han som dödade denise du vet deniseborg.blogg.se. är de sant? isånafall är han fortfarande kompis me han? eller är de här bara et rykte som har gått??

2010-01-10 @ 19:49:32
Postat av: JESSICA

För det första måste jag få säga en sak. Det känns jävligt töntigt att vara anonym när man ställer en sådan fråga. Antar att du föddes med ett namn! Många som du känner, och sen kan du inte ens säga ett namn, men fine! Ja, det stämmer. Min pappa var jävligt tight med Kenny. De gjorde det mesta ihop och det var då bra saker, dessutom jobbade det tillsammans, det var så de lärde känna varandra. Och NEJ de är verkligen inte vänner efter det som har hänt. Sen förstår jag inte varför man måste fråga en sådan fråga, tråkigt att folk är extremt nyfikna, och inte har något liv. Så där har du ditt svar. Om du ska fortsätta fråga en massa saker, använd ditt namn då, tack!

2010-01-10 @ 21:11:04
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0