13/1

Hej på er!
Vaknade vid 14.00 och var fortfarande lite seg som vanligt!
Jag sitter här och försöker tolka ett sms jag fick från min mentor och jag hajar ingenting.
Om jag förstått sms;et rätt så ska vi börja med matte klockan åtta imorgon, sen ha gympa och efter det drama? Jag hajar ingenting, de kan ju inte byta våra gympa lektioner från fredag till torsdag. Jag är helt lost just nu!
Men vad ska vi ha på fredag då, tror de själva att jag går till skolan och har psykologi från klockan 08.00 till 09.30 och sedan åker hem. Haha! Det kan de fetglömma, jag går inte upp tidigt i onödan.

Nu ska jag ta och städa mitt äckliga rum, jag klarar inte ens att hålla det rent i en dag. När jag storstädat och det är skinande rent, och sen ska jag sova. Då slänger jag bara av mig kläderna och vips så är det äckligt.
Ge mig en lyckospark! PUSS


Kommentarer
Postat av: http://enanonymsliv.blogg.se/

fin blogg du hade!:)

ger dig en lyckospark xd

2010-01-13 @ 19:03:10
URL: http://enanonymsliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Tänkte fråga vilken skola du går på och vilken utbildning, eller är du lärling? om du går i skolan är de typ resturang skola då? har ni några lektioner menar sånna vanliga eller är ni bara i kör hela tiden? verkar rätt skönt :D

2010-01-13 @ 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0