22 januari

Hej sötnosar!
Måste bara säga att det är 146 dagar kvar tills jag fyller 18 år. Dock är det ett bra tag, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! (skratt)
Hur mår ni idag? Själv mår jag prima ballerina, är konstigt nog glad idag och varför vet jag inte.

Har haft skola sedan 08.00 imorgon, segt. Men har bara tre lektioner på fredagar så det är skönt.
På gympan hade vi vad ska jag kalla det, "fys" och jag är rätt bra på att fuska, jag hatar fys, haha!
Sedan hade vi dans-tävling, och självklart vann jag!

Ikväll ska min bästavän Isabelle ha krogen premiär, och jag kan ju tyvärr inte följa med. Men när hon fått sitt legg kan jag följa med, vi är rätt lika och jag kommer in på hennes pass, haha!
Så imorgon ska vi ut och ha det kul. Dock inte krogen, men en trevlig hemma fest hos några vänner.

Ikväll ska jag träffa min fina barndoms kompis Annika som jag inte träffat på ett bra tag. Hon slutar vid sju, sedan ska vi ut och äta lite gott och bara ha det trevligt. Skönt med lugna fredagar också.

   Vad ska ni göra ikväll? 


(kass bild på dagens outfit, men min kamera är död och min mobil suger att ta bilder!)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0