6/1 - 10

Hello!
Jag känner att jag har varit rätt kass på att uppdatera, jag vet att jag kan bättre. Dock har inte tiden räckt till. Lovar att bli bättre när skolan sätter igång. Vilket är imorgon, men jag är ju så satans bra så jag behöver inte börja förens på måndag. Haha! Nej, men ärlig talat så känns det fruktansvärt onödigt att gå i skolan torsdag och fredag sen helg. Då kan jag börja på måndag lika gärna. Och tro det eller ej, men min mamma blev glad när jag sa att jag inte skulle gå till skolan. Hmm. Antigen har hon slagit i huvudet rejält eller så bryr hon sig bara inte. Jag tror nog på det första. Eller hon kanske inte orka bråka med mig att jag ska gå till skolan, det brukar ändå alltid vara jag som vinner.
Gårdagen spenderade jag hemma hos Isabelle ute i skogen. Mys! Vi satt och kollade på någon värdelös film som gick på Tv1000 action, och självklart var filmen svensk. Vaknade runt tolv i morse då Isabelle tyckte jag skulle följa med till stallet och ge hennes tottisar mat, och ja efter mycket om och men, så gick jag med. Sen gick vi hem till henne och åt frukost och kollade på Gustaf som gick på tv3. Vid tre tiden kom min far och hämtade mig, så jag slapp gå i mina vinterskor, vitatygskor som man inte alls fryser i.
Nu ska jag ta mig i kragen och städa mitt äckliga rum. Jag förstår mig inte på mig själv. Jag hatar när det är stökigt och grisigt, ändå ser mitt rum ut som en sopptipp just nu. Det är petflaskor på hela golvet, kläder överallt, smink, handdukar, sladdar, till och med en blomjävel står på golvet. Fan det ser ut som en ungkarlslya! *äckligt*


Kommentarer
Postat av: simone

skönt att utnyttja lovet till annat än dator också :D

2010-01-06 @ 19:29:39
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0