AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Så känner jag mig just nu, jag har allvarliga jävla problem som inte kan sova när klockan är 04.00! Jag är inte ens trött, herregud vad är det här? Jag funderade på att ringa min vän Isabelle och be henne gå ut och gå med mig, men icke! Hon blev arg och skrek, vet du hur mycket klockan är. Vi hörs imorgon, jag ringer dig vid 09.00! Ja, men verkligen en trevlig vän jag har! Väcka mig vid nio? Jaja, om jag ens somnat då, haha!
Speedad till max, jag kan knappt blinka, haha! Någon som är vaken om vill ut och bygga snö gubbar eller något? Nej, men ärligt talat! JAG BLIR GALEN !!!! Så, det kändes bättre. Någon som har några tips på hur man blir trött, film funkar inte, datan funkar inte heller. Jag kan inte sitta still, jag har säkert damp. Eller bara ett jävla sockerrus just nu, hmmm.
Jag måste försöka vända tillbaka dygnet innan skolan börjar, annars kommer jag nog vakna när skolan är slut för dagen, det skulle faktiskt inte ens förvåna mig. Tycker synd om er som jobbar och måstegå upp tidigt, faktiskt så gör jag det. Förresten insåg jag nyss att jag skriver faktiskt jävligt mycket, men jag kan faktiskt inte hjälpa det. Höhö. Nej, nu ska jag dra fram mitt schyssta järnrör och joina torkel i knipa! TJOHEJ .. eller något sånt! God morgon skriver jag väl, för ni hinner väl vakna innan jag somnar! KYSS


Kommentarer
Postat av: Bocken

du kanske är för kåt?bli slickad i din rakade mus kanske;)slappna av,så sover du sedan gott;)

2010-01-03 @ 15:19:01
Postat av: JESSICA

Ja, jag kanske är kåt!

2010-01-03 @ 15:45:41
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0