cry

Hej bloggen!
Hur mår ni små vänner? Själv mår jag som en påsa full med skit rent ut sagt! Orkar inte gå in på det riktigt, men ibland så bara åh! Dagen har varit rätt lugn, haft kök hela dagen. Inte det roligaste, men hellre det än att sitta i ett äckligt klassrum och försöka lära sig något ointressant. Jag önskar att jag var en sådan unge som verkligen tyckte skolan var kul, och att den var viktig. Men icke!

Har världens huvudvärk, känns som något står och hoppar på min ömtåliga hjärna. Seg som jag vet inte vad, jag undrar om jag börjar bli sjuk. Gosh!

Imorgon ska jag ta mig i kragen och gå till banken, jag är inte direkt snabb. Har inte speciellt bråttom i mitt liv om vi säger så. Måste ta och hämta ut mitt legg som jag gjorde i somras, pinsamt alltså!
Sedan måste jag byta mitt kort, det funkar konstigt nog inte. Och för tredje gången har det skrivit fel namn på mitt kort, ska det vara så svårt att skriva JESSICA? Nej istället har det skrivit Marie och Elisabeth, sen fick jag ett jävla konstigt namn som jag inte ens kunde uttala. Schysst Nordea, bli inte besvikna om jag byter, för ni är helt jävla retard. Gör ert jävla jobb annars .. (skratt)

Sen måste jag iväg till läkaren ska ta och gå förbi min sjukgymnast, eftersom puckona inte kan svara i telefon så får jag väl gå och göra rassia, ska riva hela stället. Nej, men har ringt han minst tio gånger, men varje gång jag ringt har han varit upptagen eller utomlands. Så får gå dit och boka en tid!

Okej, blogg krånglar igen! Därför vissa ord försvinner, när ja skriver ett ord och sedan suddar försvinner allt, så hoppas ni kan läsa det jag skivit, annars är det bara synd om er. Haha!

PUSS


Kommentarer
Postat av: emma

HIHIH XD

2010-01-26 @ 20:15:45
URL: http://emmasfotoo.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej. ja är lite nyfiken på en sak. är isabelle din bästa kompis`? har ni känt varandra hela livet? hur blev ni kompisar? har ni bråkat någon gång? hur gammal är hon? kram på dig :)

2010-01-26 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0