det här visste ni inte

Jag fick ju en fråga av en tjej för några dagar sen, att jag skulle berätta lite om mig själv, så slänger väl in den.

- Jag är extremt livrädd för hajar, klarar knappt av att bada.
- Är fruktansvärt höjdrädd. Kan inte ens stå på en stege!
- Är allergisk mot jordgubbar och jordnötter.
- Har haft hästar som liten, slutade rida vid 13 års ålder. Nu är jag rädd för hästar!
- Har gått på boxning.
- Går aldrig på offentliga toaletter, inte ens i nödfall!
- Som liten bodde jag på sjukhus
- Jag älskar vitt vin och skulle kunna livnära mig på det.
- Har fått pris i skolan för mest svårt flirtade elev
- Kaffe är min passion.
- I hela årskurs 8 skolkade jag varje dag och halva nian. Dock klarade jag mig och kom in på gymnasiet. Med en massa fusk, tyvärr.
- Jag hatar matlagning, även går jag Hotell & Restaurang.


Sådär, varsågod nu har ni fått veta lite skit om mig! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0