fail! (Läs inte om du inte orkar höra en massa gnäll)

Jag måste säga att jag misslyckas stort med att försöka sova, dock hittade jag sömnpiller i medicinskåpet, men min mamma tog dem. Tack mamma! *AAAAAAAAAAAARG* Klockan är för i helvete två, en vanlig människa hade däckat för länge sen, men icke. Jag är speedad, fuckin' jävla kul! Dessutom ska jag upp klockan 05.00 imorgon, känns ju skönt. Sen har jag kök hela dagen, och kommer säkert somna och ramla ned i någon stor grej som kapar av mig benen eller något sånt. Okej, kanske inte. Men lycka skära fingrarna av mig händer nog. Eller så kanske jag somnar mitt i köket och typ Isabelle kör över mig med en vagn. *okej, sjuka fantasier, men det skulle inte förvåna mig om något sånt händer mig!* Hej, jag svamlar just nu!
Men c'mon, hur ska jag orka upp imorgon? Jag måste nog ringa någon som kommer och ger mig en fet höger så jag kanske vaknar till liv. För det hjälper ju inte att ha alarmet på mobilen på, och slå det ni. Jag har Fem alarm på, dessutom har jag Isabelle som alltid ringer och väcker mig. Plus mamma som kommer och skäller på mig, eller hon brukar ge upp efter några försök, varför kan jag inte få vara en morgon människa, som har världens gulligaste morgonhumör, nej jag är hemsk när jag vaknar. Det tar minst tre timmar för mig att bli glad, annars sitter jag bara och muttrar om hur förjävligt mitt liv egentligen är. ÅH! Jag hatar måndagar, tidiga morgonar. Hur i helvete ska jag lyckas med att gå upp tidigt när jag väl skaffar ett jobb? Jag kommer alltid vara försenad och kommer säkert få sparken efter en vecka, sen slutar det som arbetslös! Jag älskar min framtid, haha!
Den jäveln som har kommit på att stackars barn ska börja skolan tidigt, han eller hon är så körd! Låt oss börja vid ett och gå till fyra kanske, då slipper ni höra vårat gnäll, och då kanske vi också lyssnar på lektionerna. Okej, jag pratar nog för mig själv. Det finns säkert duktiga elver som tycker skolan är kul, men jag är inte en av dem. Tråkigt nog, jag önskar att jag var en sån unge som älskade skolan och hoppade upp med ett leende på läpparna när det väl var skola. Just nu är det så att jag får dra mig upp ur sängen, det tar tio minuter att gå till bussen, när det inte ens tar två minuter dit, jag missar alltid bussen, och sitter och surar på busshålssplatsen och oftast ser jag någon jag känner köra förbi, men tack för ingen orkar stanna! Jag ska aldrig köra er när jag får körkort, okej?!
Sist när jag väntade på bussen så var det typ -17 och jag hade verkligen värsta vinteroutfiten på mig, då åker en kille som heter Robban förbi, och jag trodde han skulle köra mig, men nej. Den jäveln garvar och visar finger. Tack Robert! Då tänkte jag såhär, vad fan har man vänner till!
Jag hatar vintern också, snöö, kallt, usch. Bussar är försenade för de kan inte köra buss och åker alltid ned i diket, tågen är inställda för spåren frusit. Fan vilket helvetes liv jag har på vintern.
Jag tror jag skiter i att ens gå och lägga mig, det känns rätt meningslöst. Eller så somnar jag väl vid fem när jag egentligen ska upp, haha. Fan ta det här!
Jag går fan ned och tar en kopp kaffe och röker lite. Hoppas ni sover gott iallafall.
Vi hörs väl imorgon om jag överlever dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0