fan då!

Jag hatar att vara sjuk, ligga hemma och dega. Jag har inte ens rört mig från sängen idag, eller jo. Ned till soffan sen kom jag inte längre. Sen hjälper det inte att mamma och pappa har stått och lagat middag. (hallå visa respekt, jag spyr bara jag ser mat eller känner lukten av den!) Min mamma har försökt tvinga i min blåbärs-soppa och det kan hon ju fet glömma att jag trycker i mig, sen köpte hon nyponsoppa, och wie. Det är ju också verkligen super gott, jag tog en liten sked sen var jag tvungen och hälsa på spy hinken! Varför ska jag alltid lycka bli sjuk, jag vet inte när jag var magsjuk senast, minst två år sen. Annars brukar jag bara ha turen att få lunginflamation, och det är ingenting jämfört med det här! Nej, nu ska jag sluta gnälla. Ni kommer inte ens orka läsa eller höra mitt gnäll. Jag är som en barnunge just nu, haha!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack för din röst! nu har vi fått en vinnare:)

2010-01-10 @ 12:03:12
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0