f*ck

Hej på er!
Vart väldigt kass på att uppdatera, men enda sen jag kom hem har jag försökt att logga in på blogg.se, men det gick ju sådär. Men nu gick det, haha!

Hur mår ni? Själv mår jag åt helvete rent ut sagt ..
Huvudet bultar, kroppen är öm, jag mår illa som ett svin och helt enkelt jag är bakfull.
Gårkvällen var otroligt lyckad och jag hade skit kul, det är väl iallafall det som räkas?
Jag och min kära vän fick för oss att sno en snowracer, av vem vet jag inte.
Men förlåt iallafall till den som saknar snowracern, det står i pulkabacken i brandbergen. (skratt!)

Kom hem klockan nio imorse hem till Denice, fulla som kastruller. Dock skulle hon plåga oss för vi inte kom hem i natt så vi har fått städa med henne idag och åkt runt lite här och var.
Sedan insåg hon hur illa vi mådde och lät oss sova i en halv timme, snällt eller hur.

Annars då, vad gjorde ni söta igår kväll?

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ska åka och försöka äta med Denice, Isabelle och Fanny. Det ska bli trevligt!
Sedan ska vi hem till Denice och äta godis och bara slappa framför tv;n.
Min kropp börjar ta stryk efter allt skit jag gör ..

Nu ska jag sätta på mig myskläder och bara ta det lugnt!
Ni får ha en skön och slapp lördag, för det ska jag ha!


PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Lilmary

Hahaha okej :p



Kram

2010-01-30 @ 19:56:26
URL: http://lilmary.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: vad har du för dig då? :)

2010-01-30 @ 20:55:24
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: M

Aaw!

2010-01-31 @ 03:56:50
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0