Godmorgon är fel ord, men vi kör på det!

Hej på er!
Hur mår ni idag? Längtar ni att börja skolan? Då kan jag tillägga att jag inte är ett dugg sugen på att gå tillbaka till skolan. Visserligen ska det bli skoj att träffa alla klasskompisar, och sådant. Men att börja med alla tråkiga lektioner igen. *suck* Så vad ska ni göra idag? Själv hade jag en del planer för dagen, men lyckas nog bara med att träffa Isabelle senare ikväll. Försökte dock ringa min sjukgymnast, men självklart har han fortfarande semester, men ändå sa de att han skulle vara tillbaka den 4;e och sist jag kollade var det den 4;e idag! Menmen, har dock andra nummer till sjukgymnaster, men de verkar inte vara några eliter direkt. Inte för att dra alla över en kant, men jag väntar då hellre att min kommer hem!
Nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig lite iordning. Är ju knappast den fräschaste just nu.
Ha en fortsatt trevlig måndag, så kanske jag skriver sen!


Kommentarer
Postat av: Simone

Nääe, jag har varit ifrån skolan i 3 år snart och jag längtar icke ;)

2010-01-04 @ 21:40:42
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0