HEJ FISUNGAR

Kom hem för ett tag sen, och har suttit och kollat en massa rolig klipp på youtube med min pappa. (dålig humor) Sov hos Isabelle igår och vi satt och snacka en massa minnen och kom fram till att vi gjort så fruktansvärt mycket tillsammans, trots att vi bara känt varandra i snart tre år. Folk som ser mig och Isabelle tillsammans tror att vi har vuxit upp tillsammans, men icke! Vi lärde dock känna varandra på ett sjukt sätt och hon är garanterat den bästa vännen jag har haft. Det sjukaste minnet vi har tillsammans var nog den gången vi stoppade in en popcornkärna i mitt öra, haha! Därav mitt smeknamn Corny! (skratt)
Nej, nu ska jag ta och klä på mig lite och vänta på att min mat bli serverad någongång!


Kommentarer
Postat av: Diana

Nu har jag utsett finalisterna till Veckans blogg.

Klicka in och se om du har gått vidare och rösta på din favorit!

2010-01-08 @ 19:00:58
URL: http://dianam.blogg.se/
Postat av: simone

haha blir lätt att man fastnar på youtube :D

2010-01-08 @ 20:13:46
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0