Hej sweethearts!

Kom nyss hem från skolan, en väldigt slapp skoldag. Har haft en lektion idag och det är drama, resten var inställda! Så det var chill. Imorgon är jag ledig på grund av att min lärare är sjuk, och har inga andra lektioner än hennes. Så fruktansvärt skönt! Tidig helg är alltid mysigt!

Idag på draman skulle vi spela upp en pjäs, tjejerna skulle spela män och killarna skulle spela kvinnor.
Och man kan verkligen inte låta bli att garva åt alla puckon. Vi lever oss verkligen in i scenen!
Jag hade iallafall förstoa kängor på mig och en ful skinnjacka, plus en grön ful carlsberg's keps!
Måste säga att jag kände mig fruktansvärt snygg.
Lovar att visa bilder när kära Hampus skickar dem!

Nu ska jag ta mig i kragen och försöka göra lunch. Snabb makaroner, det kan man väl iallafall inte bränna?
Eller .. Jag kan säkert. Det återstår och se!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0