helt sjukt

Godmorgon eller något sånt!
Helt sjukt hur fort man kan bli frisk egentligen, igår låg jag och spydde som en galning. Nu helt plötsligt har jag till och med kunnat dricka kaffe. Så när jag fått mitt kaffe mår jag super bra. Dock är jag inte så sugen på mat efter allt igår, men det blir nog bättre. Och en sak jag aldrig mer kommer att äta är chips, fyfan!
Har tagit en kall dusch för att vakna till liv och det gjorde verkligen super. Nu sitter jag och lyssnar musik inne på youtube. Är så fruktansvärt lat, orkar inte ens öppna mappen musik, haha!
Ska nog bara ta det lugnt idag, så jag orkar gå till skolan imorgon och vara lite duktig. Lovade mig själv att börja sköta skolan, men failade det första jag gjorde. Orkade ju inte ens gå till skolan den dagen vi började, pinsamt.
Dock ska det bli ändrig på det, jag har bara en jävla ångest för att inte klara matten, och jag tänker verkligen inte sitta och läsa Matte A efter gymnasiet. Så om det är någon som är duktig på matte, jag behöver hjälp!
Nu ska jag ta och plocka rent på mitt rum, vi hörs senare!
KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0