hur var det med att vända på dygnet

Som ni märker går det åt helvete att försöka vända tillbaka dygnet efter lovet. Det skulle dessvärre behövas med tanke på att jag inte orkar gå upp innan klockan 12.00 på dagarna och jag tror inte mina lärare blir så lycklig på mig när jag kommer till skolan runt två. Och med tanke på att måndagar och tisdagar börjar jag kvart över sju och på tisdagar går jag enda fram tills 18.00, man är lagom seg efter det. Är det ens lagligt att gå så länge i skolan? Jag menar, från klockan 07.15 till 18.00! Det är ju ändå några timmar.
Sen hjälper det verkligen inte att jag har en kille som finns där uppe hela tiden. Det gör det verkligen inte lättare. Inget illa menat mot honom, men det är en jobbig känsla.
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0