jag är rädd för bakterier

Haha, ja det är jag. Hatar att pilla på saker när någon annan pillat på den innan. När jag tex. varit och handlat och petat någonstans inne i affären. När jag åkt buss eller tåg. När jag varit bland ungar, ja. En massa saker, då har jag alltid min älskade handdesinfektionsmedel med mig. Jag vet inte varför jag är så petig med de, det har nog bara blivit en vana. Ibland tvättar jag till och med händerna flera gånger på rad, bara för att det är en vana. Lite halv sjukt sådär, men ändå bra. Då slipper jag äckliga bakterier. Så, medans jag håller på ska jag berätta en hemlighet för er .. Jag hatar att skaka hand med någon som jag vet inte är speciellt renlig. Har inga problem med sådant när jag är med folk jag känner, men skulle aldrig ta en främlig i handen, haha! Schhh, det var my little secret to you guys!




Kommentarer
Postat av: Diana

Tack så mycket :) och lycka till!

Allt bra med dig? puss

2010-01-04 @ 11:15:41
URL: http://dianam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0