jag behöver sova!

Hej på er!
Jag har som vanligt inte sovit något i natt, utan jag har varit uppe flera dagar i sträck nu. Jag känner verkligen hur min kropp bara tar stryk av det. Jag tappar aptiten, jag sitter som en zombi, jag har sådan fruktasvärd huvudvärk, och är galet yr. Varje gång jag reser mig upp känns det som jag ska ramla ihop.
Jag måste gå till farbror doktor och få sömntabletter. Även en superhjälte behöver sova! (skratt)

Hur som helst, imorse hann jag inte ta någon outfit bild som jag skrev, utan jag blev arg på min mobil så nu funkar inte kameran längre. Menmen, kom hem från skolan vid tre och jag orkade inte göra något annat än att gå upp för trappen och dö i sängen. Vaknade nu, det känns som jag haft party en vecka ..

Ska ta mig i kragen att börja plugga lite smått, tråk.
Skriver senare om jag inte somnat vill säga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0