Jag ska piska dansk-stjärt!

Jag blir helt jävla galen på ren svenska!
Min rektor är mos i mina ögon just nu. Jag går om Matte A kursen nu i tvåan för jag inte klarade den i ettan. Det är ju liksom meningen att jag ska klara av matten. Jag vägrar läsa efter jag tagit studenten!
Men nej, tanten har tagit bort våra Matte-lektioner. Det var tydligen för dyrt.Vadå för dyrt? Inte fan använder hon väl sina egna pengar och styr och ställer upp skolan med! Nej, men fan ta bort alla viktiga lektioner vi behöver. Då kan ni lika gärna stänga ned hela skola! Åh, jag blir så irriterad!
Hur kan man ta bort matten? Är inte det ett grund ämne, och jag som är totalt efterbliven i matte och inte fattar någonting. Ska jag läsa matte när jag fyller 40 år eller?!

Vi har inte ens haft en svensk lärare, inget illa menat. Men vafan han kan ju inte svenska?
Jag förstår faktiskt inte turkiska, och ska inte behöva lära mig det eller pga att våran lärare inte kan språket!
Han sitter och lär oss 4+4, men vi vet nog redan vad det är. Vi må vara dumma i huvudet, men plus kan jag faktiskt! Herregud alltså. Nu tänker jag vara grymt barnslig och otroligt äcklig, men jag ska fan skita i min rektors brevlåda! Men men, på tal om helt andra grejor!

Jag ska faktiskt ta och hoppa i säng och sova, trots att jag är ledig imorgon ska jag sova. Jag har inte lust att sova bort hela dagen imorgon, känns rätt .. Meningslöst!

Puss från en irriterad Jessica!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas humöret är lite bättre imorgon!

2010-01-14 @ 22:49:36
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A ♥

sv: hehe tack! :D

2010-01-14 @ 23:06:52
URL: http://rebeckaasiurumaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0