Joschen & jag - teamwork!

Så vänder jag på det satans dygnet! VARFÖR?
Kan säga lite saker som hände idag i köket som jag glömde skriva förut. Jag och Jocke är ett sånt bra team. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt oss två. Så sämst vi är! Vi skulle iallafall värma lite desserter i en såkallad salamander, typ något som värmer maten i. Och den är jätte varm, men eftersom jag är så satans skillad stoppade jag in fingret i den för och kolla om det var varm, och nejdå. Den var verkligen iskall!
Haha, den var väl uppe i närmare hundre grader, och jag blir så trött på oss. Ja kan ju visa min och joakims konversation. (varning för en korkad unge!)


Jag; Hörru, tror du den är varm eller?
Jocke; eeeh, vilken då?
Jag; Den där maskinen som gör maten varm!
Jocke; Det vet man aldrig, ska vi känna?
Jag; Fan vad smart du är Jocke! Ja, men det gör vi!
Jocke; ja, börja du.
Jag; Visst (aaaaaaj! fan vad varm!)
Jocke; Var den verkligen varm?
Jag; Ja din imkompitenta jävel! Stoppa inte in fingret!
Jocke; nejdå okej!
*jag vänder ryggen och jag hör ett aj*
Jocke; Jag brände hela handen, vafan Jessica!
Jag; varför lyssnar du inte på mig karljävel! Jag sa att den var varm och att du gör illa dig om du rör den. Och vadå vadfan Jessica, skyll dig själv ifall du är korkad.
Jocke; men jag skulle ju bara kolla!
Jag; jaja, nu tar vi rast!

Fan, alltså! Det finns inga ord för oss två. Puckon VS. varma saker!
Istället för att bara hålla handen lätt över, eller kolla på sidan om den var på. Nej varför göra det, när man kan få brännskader för livet liksom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0