kvällens sista inlägg

Precis! Väntar på att min kära vän och hennes syster ska komma och hämta mig. Sedan stannar jag där och gör en sleep over! Haha. Så fruktansvärt skönt att inte gå i skolan, dock är det väl mina betyg som försämras, men det tar jag tag i någon annan gång i mitt liv. Jag vill ha action i mitt liv, och det är dåfan inte skolan så bra på!
Nej, sov så gott och lycka till i skolan imorgon!



(bjuder på en skit snygg bild på mig och Carolin från nyår! och ja, jag är en aning onykter, så det behöver ni inte ens fråga. Om jag var nykter hade jag aldrig haft några fula brillor på mig och en kalashatt, det säger väl allt?)


Kommentarer
Postat av: Jenny Kring

tack så jätte mkt :) ah blir nog blondin på sommaren men har väldigt mörka ögon bryn så vene om det passar. bra blogg :) Ha en bra helg och fortsätt gärna läsa o kommentera min kram jenny

2010-01-08 @ 13:25:01
URL: http://jennykring.blogg.se/
Postat av: julia

MONGO FRÅN KONGO.! :)

2010-01-08 @ 22:29:17
Postat av: JESSICA

Jessica från stockholm, haha!

2010-01-09 @ 00:10:04
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0