Pasta alfredo

Hej!
Vaknade vid kvart i tolv av att mina hundar stod och hoppade på mig. Sen dess har jag bara segat. Just nu sitter jag och äter pasta alfredo med min lillasyster som precis kom hem från skolan. *duktig unge*
Idag har jag nog inte så stora planer, utan ska ta och rensa lite på mitt rum. Och ta en långpromenad med mina hundar, är inte speciellt sugen. Men de behöver en massa motion.
Nu ska jag fortsätta med att äta upp min mat, sen blir det långpromenad. Vi hörs efter det!
Puss och ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej :) fin blogg. Tänkte fråga dig lite frågor. du behöver verkligen itne svara på de om du inte känner för de. men om du har lust så skulle ja bli tacksam för svar :D

1) vad använder du för mascara. ja har länge velat köpa någon som verkligen är bra och alla säger olika. så ja tänkte om du har några förslag.

2) har du någon pojkvän?

3) ja såg att du hade kommenterat någons blogg, där du skrev att du fick utslag när du hade duschat men att du hade en bra salva. kan du säga vad den heter. ja har eksam och får alltid utslag när ja duschat och har eksem hela tiden..

4) tillbaka till fråga 2:P har du varit riktigt kär någon gång? isånafall kan du kanske inte skriva om hur det var då. och om du har någon pojvän kan du inte visa någon bild då?:D

(svara på din blogg. har ingen blogg själv och skulle bli glad för svar :D)

2010-01-07 @ 16:32:45
Postat av: JESSICA

Hej på dig med! :) Jag använder Max factor false lash effect mascara, och kan verkligen rekommendera den! Den är min favorit och kommer nog aldrig byta ut den! Så testa den om du vill ha en perfekt mascara. Nej, jag har ingen pojkvän just nu. Jag har också haft eksem och har prövat en massvis salvor och tillochmed varit hos privata hudläkare. Men nu har en salva som heter Propyless, den är otroligt bra och hjälper till kroppen att börja tillverka något som försvinner när man får eksem. Testa den! Den var receptbelagd förut, men nu är den inte det. Så gå till närmaste apotek och inhandla den! Den finns i tre olika storlekar, så köp den minsta för att testa.

Jag har varit riktigt kär en enda gång. Dock tog det slut, tråkigt nog. Och jag har fortfarande starka känslor för han! Tror nog inte han vill att jag ska lägga ut bilder på han och jag respekterar det. :) Hoppas du fick svar på dina frågor. Vi får se om jag skriver om lite mer känsliga saker, som tex.kärlek någon gång! Kram!

2010-01-07 @ 17:39:36
URL: http://jessfuckers.blogg.se/
Postat av: Annika

tack så mycket för förslaget med salvan:Dden svider men eksemen har börjat försvinna :) kul att du svarade på mina frågor. inte många som hade gjort de :D kram

2010-01-10 @ 23:31:00
Postat av: JESSICA

Det var så lite så! Jag vet hur jobbigt jag själv tyckte det var, jag visade aldrig min hals utan hade alltid halsduk. Eksem är verkligen inte roligt. Det är bara kul att svara på en massa frågor, dock inte en massa oseriösa. Och de man inte vill svara på skiter man bara i. Haha!

Lycka till med dina eksem, hoppas dem försvinner helt på dig! Kram

2010-01-11 @ 02:23:44
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0