rådjur?

Självklart kan jag inte sova, har legat och kollat upp i taket sen senaste inlägget. En aning störande när jag egentligen är trött som ett svin. Hur som helst, jag gick ut och rökte och mina hundar följde med mig ut, och jag hörde att det var något som rasslade till i busken och stod och försökte intala mig att det inte var någon där. Min hundar började skäll som galningar och när jag vänder om, hoppar ett jävla rådjur fram. Jag trodde helt seriöst att jag skulle skita på mig! Jag visste inte ens att rådjur fanns där jag bodde, haha!
Konstiga djur .. Imorgon hoppar väl en älg fram istället!


Ne, god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

det låter kanon! alla är vi bra på en massa saker, å då skryter man aldrig om man säger det ;)

2010-01-15 @ 11:18:14
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: simone

Hej vännen! Du fick lite sömn inatt iallafall..?

2010-01-15 @ 11:37:05
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0