raw

Hello guys!
Vaknade för ett tag sedan, så ärligt talat vet jag inte om jag kommer kunna sova överhuvudtaget inatt!
Springer runt i världens snyggaste outfit just nu, haha!

Mina planer för dagen är faktiskt att plugga, jag har inte pluggat sen jag vet inte när.
Har iallafall prov på tisdag och har gett mig fan på att jag ska klara det!
Så, vad är era planer för dagen?


(inte världens snyggaste bild, men jag bjuder på den. Meningen var att ni skulle se min snygga outfit, haha!)
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, puss!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej. Ja såg att du går på riksäpplet hotell och resturang. Sj går ja i ribby skolan just nu men ska söka snart. Så ja tänkte jag skulle vilja jobba inom hotell är det roligt med hotell och är själva den utbildningen jobbig. och måste man gå i servering och kök innan man väljer? är det bra lärare i skolan? skulle vara tacksam om du svarade på min fråga :) puss

2010-01-17 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0