sleten!

Hej på er! Hur mår ni idag? Hoppas ni inte mår lika pissigt som mig! Blev lite för mycket igår, haha! Vi började kvällen med en extremt misslyckad middag eftersom jag och min bästavän fick stå och laga maten, haha. Det smakade helt ärligt, förjävligt. Sedan så började vi göra iordning oss och förkröka, sedan tog vi bussen till Eric som hade fest och det var helt klockrent, det jag minns iallafall. Vi spelade fia med hutt, och jag förlorade som vanligt, och ärligt talat så gjorde det mig ingenting, haha! Vi tolvslaget skulle alla matchomans ut och skjuta raketer, men eftersom att alla var så fruktansvärt fulla så gick det väl sisådär. Och min ärkefiende var där och jag bara älskade de, hon gick därifrån till slut. Hon pallade nog inte trycket, haha! Ingen knäcker Jess.
En helt klart mycket lyckad kväll, nu är de liksom 2010, och jag som trodde att de inte kunde bli värre, men de här året ska slå alla andra år! Kick some ass, haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har inte alls bloggat länge.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)

och föressten,hade du det bra på nyårsafton?:D



http://housebunny.blogg.se

2010-01-01 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0